Bla,bla,bla

Tänkte börja detta inlägg precis som jag gjort med många andra inlägg, ursäkta för att jag inte vart inne och skrivit på några dagar. Fast igår så började vi skolan, förmodligen som dom flesta! Allt var nytt, klassen, skolan, aa det mesta. Skolan är enorm jämfört med min förra skola, fast efter två dagar så hittar jag till klassrummet och matsalen, alltid något;) Klassen är jag väldigt nöjd med faktiskt, kom ju med dom jag verkligeBlaBn ville komma med, dom flesta iallfall. Schemat var ett skämnt från början tyckte jag, fast idag fick vi reda på exakta tider och det var inte lika farligt faktiskt! Igår var jag så nere för hela grejen fast idag har jag på bättre humör och det är faktiskt bara att acceptera detta ju. Fast detta kommer nog bli rättså bra tror jag ändå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

k

Svar: Tönt Gustav
Alice Svensson

2013-08-27 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback