The end of summer

 
Min sista fredag på sommarlovet har verkligen varit grym! Varit hos frisören som ni ser på bilderna, att mitt hår är mycket blondare fast inte kortare. Efter det gick jag med mamma på stan, på jakt efter ett par jeans till skolstarten vilket jag hittade. ↑ Dom är inte så tajta, lite boyfriend byxa liksom, riktigt sköna och snygga för den delen! Shortan fick jag också med mig hem, lika snygg den tycker jag. Efter en fika så åkte vi hem och så träffade jag NIkki. Jätte kul! Så det var min dag i stora drag♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Martén

Jäklar vad snygg du är i håret!! Ser sjukt fräscht ut! :)

Svar: Ååå, tack så jätte mycket Alice!! :D
Alice Svensson

2013-08-16 @ 22:35:23
URL: http://aalicem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback