ÅRSRESUMÈ-2013

Januari. En ganska tråkig månad, det enda jag kommer ihåg speciellt var att vi från förra årets ridläger var i Floda och träffade alla ridlägertjejer. Plus att min gamla klass var iväg och åkte skidor i Ulricehamn en dag, bästa skoladagen nånsin! 
Februari. Eftersom jag inte hade denna bloggen under februari månad så kollade jag igenom min instagram om vad jag gjorde under dom månader då jag inte hade denna bloggen. Bilderna är suddiga, det är jag fullt medveten om, hihi. Februari var också en tråkig månad, fick mitt fuck cancer armband som jag använt varje dag sen dess. 
 Mars. Tillbringade fler timmar i stallet än vad jag gjort i Januari och Februari. Var en vecka i Sälen och åkte skidor. En utav dom dagarna var vi I trysil, vi badade varje dag, njöt av miljön, underbar vecka! Hoppade påskahopp men påskaharen till häst. Gick hur bra som helst!! 
April: April var en riktigt bra månad. Var på Göteborghorseshow där jag fick träffa min allra största idol. Hur coolt som helst! Var där med Julia som jag tyävrr inte träffar lika mycket, men saknar. Blev 14 år och fick mängder av fina födelsedagspresenter. Födelsedagen firades med släkt och hemma hos Mandi med B&J och världscuphoppning. Besökte även Emporia för första gången, som kungsmässan fast med hollister. 
Maj. Det började bli varmt och det blev några timmar i solstolen utan något som helst reslutat. Stephanie kidnappade iväg mig till en resturang där det var hur god mat som helst. Var på clinic som Tobbe Larsson höll, väldig lärorik och väldigt bra. Var med Ebba och Clara för det mesta, som jag är än idag ;) Köpte en långklänning som jag önskar att jag använde mer i sommras. 
Juni. Hade bloggpaus till midsommar, på midsommarafton var vi hos Clara på middag. Annars så slutade jag sjuan, var på liseberg med härliga vänner. Var en kväll på straden med Ebbson & i slutet av månaden åkte jag på ridläger. 
Juli. Hästen jag red detta året har gett mig så mycket i min ridning idag. En utav dom bästa veckorna under hela lovet. Var i Danmark, saknade min Kingson som hade sommarlov precis som jag fast jag hälsade på honom flera gånger. I mitten av Juli var jag, Stephanie och våra mammor och red Islandshästar i Kullaberg, shoppade och hade en fantastisk dag. Träffade massa vänner och tog mänder av kort. 
Augusti. Johanna lärde mig ett nytt sätt att redigera bilder, som jag använder tills del än idag. Kul att lära sig något nytt om de. Spenderade två dagar på Liseberg med underbara människor, slingade håret plus klippte av några centimeter, köpte en ny jacka, Levde livet med Ebba och Clara för det mesta. Började ju även skolan. På en ny skolan, ny klass, allting var nytt. 
September. Ridningen gick verkligen framåt under denna månaden, speciellt dressyren. Vi knep en placering i en dressyrtävling och skrev ett rekordlångt inlägg om de. Började komma in i rutinerna med skolan och så, bytte profilbild på facebook, började konfan och tog x antal bilder på den vackra hösten. 
Oktober. Var sjuk väldigt mycket den här månaden, förkyld, varit de hur många gånger som helst den här hösten. Av fem möjliga fyllde tre i min familj år under Oktober. Fick ett paket från min syster när hon hade vart på semester, var på konfaläger på mässhult och fick Avicii biljetter. I slutet av månaden stack jag, mamma och pappa en vecka till värmen.
November. Kom hem från Gran Canaria, och skulle visa bilder sa jag. Har jag gjort de, nopp. Blev sjuk igen och aldrig kännt mig så dålig någonsin och som tur varade de bara några dagar. Insåg hur mycket bättre kingen och jag blivit tillsammans på snart två år, tävlade, gick åt skogen kan man väl säga. Visade mina nya brillor. Var I göteborg. 
December. Jag har varit väldigt mycket med vänner, hade filmmarathon med vänner, bakade julgodis, var med i skolans Luciatåget,blev browniee, träffade min älskadesaknade syster, pluggade som alla andra månader, fick massa julklappar och återställde min telefon så har nada på den nu. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Sofia F.

Åh, vilken fin blogg!

Svar: Åååå, tack!
Alice Svensson

2014-01-02 @ 10:50:22
URL: http://alexandrafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback