Yesterday

Gårddagen var hur mysig som helst, jag och tjejerna ovan var på stan å checkade mellandagsrean och den var helt okej enligt mig. En topp, ett skärp & ett armband fick jag med mig iallafall. På kvällen sen så var hela släkten från pappas sida här på julkalas, kul att få träffa dom alla eftersom det inte blir så ofta! 
 
På morgonen idag sa min pappa att repairstore hade rabatt på framsidan till iphone. Min telefon var den söndrigaste i hela stan, jag lovar att jag tog hem det priset, men inte nu, haha! Helt underbart med en nylagad telefon. Efter det var det en fika med Amanda som var på schemat, inte träffat henne på rätt länge för hon vart på semester och det har bara vart mycket! Tiden bara sprang iväg och vi slutade aldrig prata. Bara någon timma senare var jag på bio med Ebba, på sune. Nästan lika bra som den förra, väldigt bra var den! 
Två fullspäckade dagar och imorgon ska jag sköta uppdateringen mycket bättre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback