Kullaberg

Dagen idag har spenderats med mamma, Stephanie och hennes mamma i Kullaberg och ridit islandshästar. Första gången jag gjorde det, men sååå roligt det var! Något jag verkligen hoppas att vi gör om. Vi åkte också till lager 157 där jag hittade en tröja och ett par byxor, dom känns och ser precis likadana ut som dr denim och dom var billigare än dom så det var toppen! Efter att vi hade gått runt på lite ställen i höganäs åkte vi vidare till mölle, där vi också åt! Ett sådant ställe, vilken utsikt! Tänkte göra en video till er på det jag köpte på emporia och idag men jag vet verkligen inte hur man lägger till musik i itunes (så man sen kan ha det i videon), så vi får se hur det blir med den saken. Någon som vet hur man gör? Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback