My week

Förra helgen: Ni visste säkert redan det men jag var på varbergshoppet hela helgen. Natten till söndag sov Julia över här vilket var jätte kul för vi hade inte träffats sen göteborghorseshow! 
Måndagen: Var på stranden med Linnéa och senare på kvällen hade vi grillmys här hemma. 
Tisdagen: Var på stranden igen eftersom vädret har varit vaaaarmt den här veckan, fast den här gången med mamma & pappa! Efter stranden var vi på resturang med min kusin, mums. 
Onsdagen: Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen fast på kvällen var min familj, moster, mormor och mina ena två kusnier nere vid fästningen och åt och så!
Torsdagen: Var med Linnéa på ströget, vi gick runt i stort sett alla affärer och allt jag fick med mig var ett halsband och en ögonskugga. Väl hemma sen kollade vi film, åt godis med mera. 
Fredagen: Vi var på stranden och åkte båt, ingen riktig men kul var det iallfall, ellerhur Linnéa? 'smili' Fick även ätit årets första kräftor, efter det träffade jag min saknade Emilia, som jag saknat henne!!
Lördagen: Var hos farmor på förmiddagen och klippte gräs. På kvällen skulle mina föräldar iväg till några kompisar så Ebba var här, vi var ute och sprang, åt tacos, godis hehe och kollade på film. Jätte mysigt! 
Idag: Jag och Ebbson vaknade runt elva eftersom vi somnade vid två så var vi fortfarande riktigt trötta. Vi gjorde inte så mycket för vi orkade inte de! Nu är klockan 18:56 och jag går fortfarnde runt i pyjamas, hehe
 #minavännerärvärldensbästaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback