Wake me up- Avicii

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka på Stuterimw. Vi har gjort så otroligt mycket saker, och veckan den här gången precis som gångerna innan är en utav dom bästa i mitt liv! Jag fick rida en ponny som heter Duchesse, väldigt känslig i munnen och jag visste inte hur jag skulle rida henne så det skulle bli bra. Hon var precis tvärtemot Kingen på nästan alla sätt, fast det var ju det som var så otroligt lärorikt! Dag 1,2,3 gick inge vidare, trog henne i munnen, fick aldrig henne att slappna av och allt var bara inte bra. Men på torsdagen började jag dagen med ett dressyrpass och det gick jättebra, jag var lugn så då var hon det med. Hon gick jätte fint! Hade även hoppning på eftermiddagen och det kändes inte alls så bra.. Så tror ni jag var nervös till tävlingen vi skulle ha på fredagen? Hon var jätte rolig att hoppa, och jätte duktig. Trodde inte alls att det gick bra, trodde mina vägar var katastof och att min sits var hemsk, men så var det tydligen inte! Kom tvåa vilket jag var så förvånad över, jag tog det bara som en träning fast jag blev väldigt glad ändå. Det var riktigt jobbigt att säga hejdå, när det börjar gå bra så ska lägret vara slut.. Jag är ändå väldigt glad över den här veckan, lärt känna några vänner som jag vet att jag kommer att hålla kontakten med, en häst som jag tror lärt mig mer än vad jag tror nu. Tack tjejer! Den viktigaste egenskapen man tar med sig från mw är helt klart att det är aldrig hästens fel, 99% är aldrig hästens fel. Det är alltid ryttaren som gör så den gör som den gör! 
Jag hade inte så många bilder på min kamera men det kommer!
Hoppas ni alla hade en lika bra vecka som jag hade, :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback