I ♡ You My Angel

Hej alla Alice bloggläsare, Clara här! Nu när Alice är i Gran Canaria så hade jag tänkt att gästblogga lite, jag hade tänkt skriva lite om mig själv och såklart min underbara bästis Alice. Som ni vet så är hon ute på äventyr i Gran Canaria i en vecka, saknar henne redan jätte mycket!
 
När vi var cirka 3 år så gick jag och Alice på Kyrkans Barntimma tillsammans, vi har så många minnen tillsammans som jag aldrig kommer glömma. Jag kommer ihåg när vi skulle sjunga i kyrkan och vi gick hand i hand upp mot scenen och var jätte nervösa, med din hand i min så visste jag att det skulle gå bra för tillsammans med dig klarar jag allt. Du har stått vid min sida så länge jag kan minnas, med dig vid min sida så kan jag hålla balansen men om du försvinner så ramlar jag. Clara är inte Clara utan sin Alice. Dina kramar är helt magiska, när jag är ledsen och du ger mig en kram och säger att det kommer bli bra, att allt kommer ordna sig så blir jag helt varm inombords för jag känner mig trygg hos dig. Du är och kommer alltid finnas i mitt hjärta, om du försvinner från mig då kommer en STOR del av mitt hjärta att försvinna. Man kan inte leva om man inte har hela sitt hjärta, jag kan inte leva utan dig min ängel! Jag älskar dig så sjukt mycket!
 
Du och jag mot världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback