Nittionio snabba

1. Hur gammal är du? 14 :)
2. Hur gammal känner du dig? Hahah, känner mig som fjorton tror jag? 
3. Vad har du gjort i dag? Vaknade, åt frukost, putsade stövlarna och nu sitter jag vid datorn. 
4. Vilken serie såg du senast? Andra Avenyn
5. Vem ringde du senast? Mandi
6. Ä du besatt av någonting? Min telefon, kamera m.m. 
7. Är du rädd för blod? Bror väl på men inte så...
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ja, mitt rum
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nope
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Är helt ärlig :)
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Marinblå som alltid!
12. När vaknade du i dag? 9 tror jag
13. Vilken är din favorithögtid? Gillar alla på olika sätt, tror jag :)
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På det stället dit jag ska om exkt 30 dagar
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? En resturang i danmark, hehe
16. Hur vill du tillbringa din pension? Inte en blekaste faktiskt 
17. Vad lyssnar du på just nu? Radioactive- Imagine Dragons
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nope :O
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mat ;)
20. Vem är din favoritkändis? Ååå, svårt val!
21. Vad är du på för humör just nu? Glad och taggad
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, hihi :)
23. Snarkar du? Nä, det tror jag inte
24. Vilka yrken har du provat på? Inte så mycket, skolan?
25. Hur går du helst klädd? Som jag vill! Nä men en gosetröja och byxor typ,skönaste som finns!
26. Vilket stjärntecken är du född i? Oxen
27. Vilket är ditt favoritgodis? Polly med alhgrensbilar, mums
28. Vad sa du senast? Aa okej, hejdå
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte tror jag :p
30. Vad har du på dig just nu? Jeans och pipptröja
31. Vilken är din favoritaffär? Wonder, H&M, och sen några fler  
32. Vad har du för storlek i kläder? Haha, intressant att veta.
33. Vad har du i dina fickor? Örhängen
34. Vad köpte du senast? Ett par byxor
35. Hur många gånger har du flyttat? Ingen gång!
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En helikopter så jag kunde flyga hem igen.  
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska tror jag! 
38. Senaste filmen du såg på bio? Kodnamn Lisa tror jag, sjukt längesedan..
39. Har du blivit sydd någon gång? I pannan en gång eller ögonbrynet..
40. Har du någon gång badat naken utomhus? No way.
41. Vad åt du till frukost? Macka, flingor & Juice.  
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Kommer icke ihåg, var en liten plutt ju
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har inte körkort... :(
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Haha, kommer inte ihåg :(
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattusbordet
46. Vad var det sista du åt? Frukost
47. Vem är världens vackraste kvinna? Kommer inte ihåg vad hon heter, hahaha
48. Är du blyg? Nja, när jag träffar nya ibland
49. Vilken var den sista konserten du var på? .....
50. Vad heter du i andra namn? Victoria
51. Har du varit med om en bilolycka? Najjjj
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Aoo, vem har inte?
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Löpning
54. Har du några husdjur? Nä :(
55. Vill du gifta dig? I framtiden, ja
56. Vad är du sugen på just nu? MAT, jag är hungrig!!
57. Vad är klockan? 14:00
58. Vad är det konstigaste du ätit? Sån där ost som smakar plast
59. Har du någon udda förmåga? Skratta åt det ballra konstigaste?
60. Var växte dina föräldrar upp? Intressant?
61. Vad önskar du dig i julklapp? Pengar tror jag
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja usch vad pinsamt.
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm I think
64. Har du sett någon dö? Nä, hoppas jag aldrig behöver göra de heller
65. Har du någon gång ringt polisen? Nope..
66. Hur många grader är det ute? Inte många
67. Vilken färg har ditt hus? Vit & grått
68. Vad sjöng du senast? Opera, nä vet inte
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja, det tror jag. 
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej! 
71. Har du svenskt ursprung? Jaooo. 
72. Hur mycket väger du? Hemligt vettu
73. Har du ett turnummer? Bytar väl lite då och då men 12 tror jag
74. Vem kramade du sist? Pappa
75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej men skulle vara kul o testa!
76. Kan du åka skateboard? Haha, nej men vill!
77. Nämn någon du beundrar och varför? Finns så många!!!
78. Har du gröna fingrar? Först så va? Men ni menar trädgård? Nej jag gillar inte att plantera och sådant. 
79. Har du svimmat någon gång? Nej, peppar peppar
80. När lärde du dig senast någonting nytt? I går, man lär sig något nytt varje dag!
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Alli
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Spara, köpa kläder, åka utomlands
83. Är du vidskeplig? Vad menas med de?
84. Vilka är dina största svagheter? Att jag alltid ska ha rätt.
85. Vad händer till helgen? Tävla!!
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej, jag är inte dum i huvudet.
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Konstig fråga
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Finns mer än tre!
89. Vilken är din favoritrestaurang? Zorbas, helt klart! 
90. Bada eller duscha? Både och, om man har tid så badar jag gärna!
91. Är du bra på att laga mat? Hahhaha!!
92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? ...
93. När och varför var du på sjukhus senast? Hade hjärtklappning så opereades för de.. 
94. Har du några Piercings? I öronen.
95. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Spelar ingen roll, inte gott!
 96. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? När jag träffa Roffe!
97. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov
98. Har du gråtit idag? Nej
99. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äta sen dra till stallet
Hade inte så mycket för mig så aa↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback