Världnsfinastevadskullejaggöra utanhonom

Väldigt bra dag i skolan faktiskt, hade gympalektion sedan åkte pappa med mig till tandläkaren där vi disskuterade om jag ville ha tandställning eller inte. Ingen vill väl ha tandställning men efteråt kommer jag vara jätte nöjd, jag måste inte ha det igentligen men, aa det är en tand jag inte gillar.. Ni förstår säkert! Så jag tror vi kör på de, sen åkte vi och åt mat så slapp jag äta skolmaten. Hade två lektioner sedan direkt hem för att sedan direkt cykla mot stallet! Vet inte riktigt vad som hände, helt sjukt vad fin han var. Satt för det mesta och skrattade när jag red för att jag var så glad. Han är bäst verkligen! Sen kom mamma och hämtade mig så stack vi till stan, ett par byxor och lite annat fick följa med hem. Gosig dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback